22 februari 2019

Collecteren voor Jantje Beton

Scouting Heesch collecteert voor Jantje Beton

Van 25 februari tot en met 2 maart 2019 wordt de jaarlijkse Jantje Beton-collecte georganiseerd: een collecte voor en door het jeugdwerk in de buurt. In Heesch zetten 80 vrijwilligers van Scouting Heesch zich in voor deze collecte. Samen met 44.000 andere collectanten in Nederland collecteren zij deze week voor Jantje Beton. ‘Stop nooit met spelen’ is de slogan van Jantje Beton, die ook goed aansluit bij onze club.

De helft van de opbrengst gebruikt Jantje Beton voor projecten die ervoor zorgen dat alle kinderen in Nederland weer veilig, vrij en avontuurlijk buiten kunnen spelen. De andere helft gaat naar Scouting Heesch die het geld inzet om jeugd en jongeren te blijven uitdagen om lekker buiten te spelen.