Wat kost het om lid te worden van Scouting Heesch?

Scouting Heesch is voor iedereen en daarom vinden we het belangrijk om de kosten zo laag mogelijk te houden. Binnen de vereniging zetten we ons maximaal in bij verschillende financiële acties om dit voor elkaar te krijgen. Zo zamelen we o.a. gebruikt frituurvet in, bakken we jaarlijks vele oliebollen met oudjaar en komen onze jeugdleden langs voor bijvoorbeeld Heitje voor een Karweitje.

De jaarlijkse contributie bedraagt op dit moment € 120,- per jaar voor jeugdleden vanaf 6 jaar. De contributie wordt in 3 termijnen van € 40,- automatisch geïncasseerd. Voor dit bedrag kan uw kind deelnemen aan de wekelijkse bijeenkomsten en ten minste twee weekendkampen per jaar.

Voor onze jongste jeugdleden, Bevers in de leeftijd van 4 tot 6 jaar, bedraagt de contributie € 90,- per jaar verdeeld over 3 termijnen van € 30,-

Zomerkamp

Voor onze jeugdleden vanaf 6 jaar, organiseren wij éénmaal per jaar een zomerkamp. Dit is het hoogtepunt van het jaar. Afhankelijk van de leeftijd van uw kind, bedragen de kosten bij deelname:

6 t/m 12 jaar: € 55 voor 5 nachten

12 t/m 15 jaar: € 70 voor 7 nachten

15 t/m 18 jaar: € 100,- voor 10 nachten

Maatwerk

Wij zien graag dat iedereen kan deelnemen aan de activiteiten. Indien er voor u financiële belemmeringen zijn, dan kunt u contact opnemen met onze penningmeester. Samen gaan we op zoek naar een oplossing, want ons uitgangspunt is dat ieder kind lid moet kunnen worden van Scouting Heesch.

ScoutFit

Ons clubtenue bestaat uit een zwarte broek, de officiële Scouting Nederland Blouse (ScoutFit) en een bijhorende das (ruitpatroon - Margaret Rose). Daarnaast kan er ook een Scouting Heesch T-shirt gekocht worden voor de warme zomerdagen. Deze kost €10,- en kunt u bestellen via de begeleiders van uw kind.

De ScoutFit en de bijhorende das kunt u online aankopen via de Scoutshop

Klik hier voor de Scoutshop