Welpen Beppino

Leeftijd Jongens
9-12 jaar
Bijeenkomst Zaterdag 14:00-16:00

Wij zijn de Welpen Beppino!

De welpen Beppino zijn harstikke stoere jongens van 9-12 jaar. Samen doen we allerlei super coole dingen! Van hutten bouwen naar gave spellen tot een vuurtje stoken.

Op zaterdagmiddag draaien we elke week van 14:00 tot 16:00. Elke week doen we weer een nieuwe coole activiteit. Zo af en toe komen er themafiguren langs die we dan moeten helpen of die ons iets willen leren. Zo hebben we pas nog kennisgemaakt met Adam en Steva die ons wat meer wilden leren over survivallen. We moesten toen met zijn allen samenwerken om een grote ton naar beneden te halen. Dit deden we door de touwtjes door te branden waarna de ton naar beneden viel. In de ton zat een schatkaart die leidde naar een lekkere schat waar we samen met alle welpen van hebben gesmikkeld.

Verder houden we natuurlijk van tijd buiten doorbrengen en als het weer het toelaat gaan we dan ook graag naar de bossen. Hier doen we allerlei gave spellen! Zoals Levend Stratego of Levend Kwartet maar ook andere originelere spellen. Denk jij nou dat wil ik ook?! Kom dan eens een keertje een kijkje bij ons nemen! En wie weet wat voor spannend avontuur je mee zal maken…

Kom je ook een keer kijken?
22 jun
Stafverjaardag
Bevers, Welpen Bamviertjes, Welpen Giuseppe, Welpen Shanti & Welpen Beppino
07 jul