Leeftijdsgroep

Leeftijd Jongens
6-9 jaar
Bijeenkomst Zaterdag 14:00-16:00

Wij zijn de Welpen Giuseppe!

De welpen Giuseppe is een super gezellige, stoere groep jongens tussen de 6-9 jaar. Wij houden van buitenspelen, lekker gek doen, actief bezig zijn en de meest gave dingen knutselen.

Iedere zaterdagmiddag  (14.00u-16.00u) hebben de enthousiaste stafleden van de WG weer een spectaculair programma voorbereidt waarbij de welpen zichzelf helemaal kunnen laten gaan. Van hutten bouwen in de bossen, het bakken van de lekkerste gerechten of het bedenken van je eigen circusshow, niets is te gek bij de welpen Giuseppe!

Ook hebben we ieder jaar een gezellig ouder-zoon weekend, een spetterend themaweekend en natuurlijk een geweldig zomerkamp waarop we de meest spannende avondturen beleven.

Lijkt het jou ook zo gaaf om een keer mee te komen doen? Neem dan snel contact op met ons of kom gewoon eens langs op zaterdagmiddag bij ons clubgebouw 'De Elleboog', Leekenstraat 6 in Heesch.

Kom je ook een keer kijken?
19 apr
Thema weekend