Leeftijd Meisjes
6-9 jaar
Bijeenkomst Zaterdag 14:00-16:00

Wij zijn de Welpen Bamviertjes!

De welpen Bamviertjes is een gezellige groep meiden van 6 tot 9 jaar oud. Elke zaterdag (14:00 tot 16:00) draaien we uitdagende programma’s, dat kan een energiek bosspel zijn zoals levend Stratego, een vette speurtocht, maar we bakken ook graag lekkere dingen en knutselen met elkaar.

De welpen Bamviertjes hebben gedurende het jaar 2 weekenden in ons eigen clubgebouw de Elleboog. Het eerste weekend is samen met een ouder, zodat je kunt wennen aan het logeren bij ons. We sluiten ons scoutingjaar af met een spetterend zomerkamp op een andere locatie, maar wel in de buurt. De weekenden en het kamp gaan altijd gepaard met een leuk thema. Zo hebben we pas nog een reis door de tv gemaakt en ervoor gezorgd dat een verboden liefde tussen een cowboy en indiaan verder kon bloeien. Vet gaaf!

Lijkt het jou ook superleuk om met andere meiden de gekste avonturen te beleven? Kom dan snel een keertje meekijken!

Kom een keer kijken!
20 apr