Bevers

4-6 jaar
Bijeenkomst Zaterdag 10:30-12:00

Wij zijn de Bevers!

Sinds enkele jaren kent scouting Heesch ook een speltak voor jongens en meisjes vanaf 4 jaar: de Bevers. De Bevers komen iedere zaterdagochtend samen van 10:30 uur tot 12:00 uur in ons scoutinggebouw ‘De Elleboog’. Iedere week zijn er opkomsten waarbij de leukste activiteiten worden gedaan met de leden, passend bij de vaardigheden van kinderen op deze leeftijd.

We doen spelletjes buiten, maar ook binnen. Bijvoorbeeld onder begeleiding simpele dingen bakken en koken of het bouwen van een hut in het bos. We knutselen met elkaar en houden speurtochten in de omgeving van ons clubgebouw. De creativiteit bruist bij de Bevers en de jeugdbegeleiders maken enthousiast elke week een nieuw programma.

Naast de activiteiten die voor de kinderen worden aangeboden, is er ook ruimte voor vrij spel zowel binnen als buiten. Allemaal onder begeleiding van de getraine en ervaren begeleiders.

Ook leuk voor uw zoon of dochter? Jazeker! Neem hieronder contact met ons op en kom ook een keer bij ons kijken.

Kom je ook een keer kijken?
22 jun
Stafverjaardag
Bevers, Welpen Bamviertjes, Welpen Giuseppe, Welpen Shanti & Welpen Beppino
29 jun