Leeftijdsgroep

12-15 jaar
Bijeenkomst Maandag 18.30-20:30

Welkom bij de Gidsen

Hey! Wij zijn een groep enthousiaste meiden van 12 t/m 15 jaar die op maandag bij elkaar komen om allerlei toffe dingen te doen.

Denk dan aan interactieve programma's waarbij op allerlei manieren uitdaging wordt gecreëerd, nieuwe dingen worden ontdekt, en er zo nu en dan ook iets van geleerd kan worden.

Op deze pagina zullen we enkele van deze activiteiten in beeld brengen door middel van o.a. foto's en verhalen.

Lijkt het jou nou leuk om eens met ons mee te draaien? Dat kan! Neem hieronder contact met ons op en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk mee kan komen kijken en weet wat wij nou precies doen. Tot snel?

Kom je ook een keer kijken?

Weekenden en zomerkamp

Buiten onze draaidagen op maandag hebben we ook een aantal weekenden door het jaar heen met verschillende activiteiten.

Denk dan aan een hike, een weekend met wat grotere stadsspellen, maar ook de regionale scoutingwedstrijden!

Deze weekenden beginnen vaak op vrijdagavond en zijn zondag meestal tussen 2 en 4 uur afgelopen.

Aan het einde van het jaar hebben we natuurlijk ook zomerkamp.

Elk jaar op een andere locatie. Een week die eigenlijk heel het jaar een beetje samenvat qua activiteiten. Superleuk en gezellig! We proberen in een zomerkamp zo veel mogelijk verschillende uitdagende dingen te doen.

18 mei
Landelijke Scouting Wedstrijden???
Gidsen & Scouts
06 jul